سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
طولانی ترین سفر، سفر کسی است که در جستجوی برادری صالح است [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

اطلاعات دقیق ازطرح حمله رژیم‌صهیونیستی به‌غزه


رئیس‌جمهور گفت: با اطلاعات دقیقی که در دست داریم رژیم صهیونیستی بعد از سه سال محاصره غزه برنامه دارد که حمله سنگین به غزه انجام دهد و شکست‌های خود را جبران کند.


به گزارش فارس ، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور صبح امروز سه‌شنبه در جمع مردم ایلام با اشاره به جنایت روز گذشته رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله کاروان اعزامی کمک‌های مردمی و خودجوش به غزه و کشتار این افراد از اطلاعات حمله رژیم صهیونیستی به لبنان و سوریه خبر داد و گفت: رژیم صهیونیستی برای جبران شکست در غزه و جنوب لبنان برای حمله به لبنان و سوریه برنامه‌ریزی کرده بود.


وی با بیان اینکه برای این حمله چندین مانور رژیم صهیونیستی انجام داده بود،‌افزود: به محض اینکه لبنان و سوریه آمادگی خود را برای سرکوب این جرثومه اعلام کردند و آمادگی سوریه و لبنان برای بازپس‌گیری سرزمین‌های خود را مشاهده کردند، از آن طرح عقب‌نشینی کرده‌اند.


رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه ایران، سوریه و لبنان در برابر این طرح در یک جبهه قرار گرفتند باعث عقب‌نشینی طرح حمله رژیم صهیونیستی به لبنان و سوریه شد، افزود: با اطلاعات دقیقی که در دست داریم رژیم صهیونیستی بعد از سه سال محاصره غزه برنامه دارد که حمله سنگین به غزه انجام دهد و شکست‌های خود را جبران کند.


احمدی نژاد خطاب به صهیونیستها گفت: جنایات دیگر پس از 65 سال بس است به شما هشدار می دهم اگر این بار ست به جنایت علیه هر نقطه ای و غزه بزنید، طوفان خشم ملتهای منطقه ریشه شما را خواهند کرد.


وی به حامیان این رژیم نیز گفت: 60 سال از این رژیم منهوس و جنایات آن حمایت کردید دیگر کافیست، بدانید این بار اگر از جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کنید وقتی خشم ملتهای منطقه لبریز شود دیگر به مرزهای فلسطین محدود نخواهد شد و تک تک شمار را شریک جرم این رژیم می دانند و شما را به محاکمه خواهند کشاند.


منبع رجانیوز


 نوشته شده توسط احمد خطیبی پور در سه شنبه 89/3/11 و ساعت 11:11 عصر | نظرات دیگران()
http://www.4shared.com/photo/BO-_8qjg/body.html
درباره خودم

سایت سربازان گمنام
احمد خطیبی پور
این وبلاگ ، یک وبلاگ همه جانبه است.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 22
مجموع بازدیدها: 160217
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
http://ebux.ir/includes/img/468x60.gif
خبر نامه
 
موسیقی وبلاگ من
قالب وبلاگ
گالری عکس
دریافت همین آهنگ
تبلیغات سایت سربازان گمنام