سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
شاهان، حاکم بر مردم اند و دانشمندان، حاکم بر شاهان . [امام صادق علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

مادران 3 آمریکایی بازداشت شده ایران را ترک کردند


مادران سه آمریکایی بازداشت شده در ایران پس از دیدار با فرزندان خود، ایران را به مقصد آمریکا ترک کردند.


به گزراش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، "مسعود شفیعی " وکیل سه آمریکایی بازداشت شده در ایران روز گذشته به خبرگزاری فرانسه اعلام کرد: من همراه مادران سه آمریکایی بازداشت شده در ایران در مسیر فرودگاه هستم و این سه مادر آمریکایی، ایران را ترک می‌کنند.


وی در ادامه افزود که این سه مادر آمریکایی با فرزندان خود به نام "شین بائر "، 27 ساله، "سارا شوود "، 31 ساله و "جاشوا فاتل "، 27 ساله در هتل استقلال دیدار کردند.


بنا بر این گزارش، سه مادر آمریکایی اواخر روز چهارشنبه هفته گذشته وارد ایران شدند و اواخر شب گذشته ایران را به سمت دبی ترک کردند.


"فیلیپ کرولی " روز پنجشنبه هفته گذشته، اقدام ایران برای دادن روادید به مادران سه آمریکایی بازداشت شده در ایران را "مثبت " توصیف کرد و گفت: این اقدام ایران یک پیشرفت مثبت بوده است. ما برای گرفتن روادید بسیار تلاش کردیم و فکر می‌کنیم در این نقطه از زمان، ایران می‌تواند بر اساس زمینه‌های بشردوستانه کاری انجام دهد و امیدوارم روزی برسد که هر سه نفر بازداشت شده در ایران آزاد شوند.


سه تبعه آمریکایی پس از اینکه در حال پرسه زنی در مرز ایران بودند دستگیر شدند و خود ادعا کرده‌اند که در حال انجام سفر کوهنوردی وارد ایران شده‌اند.


منوچهر متکی وزیر امور خارجه چندی پیش در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما با بیان اینکه مادران سه آمریکایی بازداشت شده در ایران از مدتها قبل برای سفر به ایران و دیدن فرزندانشان درخواست داده بودند گفت: این موضوع قبل از اجلاس بازنگری معاهده ان‌پی‌تی در نیویورک در تهران مطرح و بررسی شده بود و به لحاظ انسانی در مورد آن تصمیم‌گیری شده بود که برای این سه مادر روادید صادر شود تا بتوانند به ایران بیایند و فرزندانشان را ببینند.


منبع رجانیوز


 نوشته شده توسط احمد خطیبی پور در سه شنبه 89/3/11 و ساعت 11:11 عصر | نظرات دیگران()
http://www.4shared.com/photo/BO-_8qjg/body.html
درباره خودم

سایت سربازان گمنام
احمد خطیبی پور
این وبلاگ ، یک وبلاگ همه جانبه است.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 5
مجموع بازدیدها: 160182
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
http://ebux.ir/includes/img/468x60.gif
خبر نامه
 
موسیقی وبلاگ من
قالب وبلاگ
گالری عکس
دریافت همین آهنگ
تبلیغات سایت سربازان گمنام