سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
همواره بیندیشید که آن مایه زندگانی دل بینا و کلید درهای حکمت است . [امام حسن علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

فاطمه معتمدآریا که به دلایل قضایی خروجش از کشور منع شده بود، پس از عنایت و مهرورزی برخی مسؤولان مبنی بر اجازه خروجش از کشور، بلافاصله در فرانسه و در جشنواره کن، بدون حجاب اسلامی و با دستبند سبز حاضر شد. 


[تصویر: 569b98794a2b40adaaed.jpg] 


به گزارش جهان، کشف حجاب از سوی فاطمه معتمدآریا در حالی صورت می گیرد، که پس از ممنوع الخروج شدنش اخباری شنیده شد مبنی بر اینکه، وی درصدد ملاقات با برخی از مسؤولین جهت رایزنی و خروجش از کشور می باشد.

وی یک هفته پس از ممنوع الخروج شدن به همراه 2 نفر دیگر از محکومین در نامه ای چنین عنوان کردند:

در این سی سال سینماگر شده ایم و به واسطه فیلم هایمان در مجامع جهانی نماینده فرهنگ و هویت ایرانی خویش بوده ایم.
ما همواره به فرهنگ کشورمان بالیده ایم و آن را در معرض تماشای مردم جهان قرار داده ایم.

قضاوت در مورد نماینده فرهنگ و تمدن ایرانی را به عهده خوانندگان می گذاریم.
 نوشته شده توسط احمد خطیبی پور در سه شنبه 89/3/11 و ساعت 11:47 عصر | نظرات دیگران()

 


موسسه ذوالفقار:::دانلود:::سخنرانی پیرامون حجاب


AL-ZOLFAQAR


 


بسم رب المجاهدین

موسسه اطلاع رسانی ذوالفقار تقدیم میکند

حجة الاسلام و المسلمین دانشمند حفظه الله

سخنرانی بسیار زیبا و شنیدنی پیرامون حجاب

دو قطعه صوتی با حجم بسیار کم

فقط ??? کیلوبایت

دانلود از لینک زیر:

http://www.4shared.com/file/mIucAtDY/dan...hejab.html


حتما دانلود کنید

موسسه اطلاع رسانی ذوالفقار:

http://zolfagharcm.blogfa.com

محفل المجاهدین:

http://mahfel.mihanbb.com


 نوشته شده توسط احمد خطیبی پور در سه شنبه 89/3/11 و ساعت 11:47 عصر | نظرات دیگران()

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامشهر تجمع کردند

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامشهر در اعتراض به ضرب‌وشتم دانشجویان و اهانت به رسایی نماینده مردم تهران در مجلس تجمع کردند.


به گزارش فارس، حدود 300 نفر از
دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامشهر در اعتراض به ضرب و شتم چند تن از
دانشجویان این دانشگاه و همچنین برخورد نامناسب مسئولان دانشگاه با حمید
رسایی نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات تجمعی را ساعت 17 الی
18:30 دیروز (سه‌شنبه) در مقابل درب اصلی دانشگاه آزاد اسلامشهر برگزار
کردند.


در این تجمع، ابتدا نماینده دانشجویان به
ایراد سخنرانی پرداخت و سپس دانشجویان با خواندن بیانیه‌ای این اقدامات را
محکوم و با دادن فرصت چند روزه به مسئولان دانشگاه، خواستار عذرخواهی رسمی
مسئولان دانشگاه آزاد اسلامشهر از حمید رسایی و دانشجویان شدند.

منبع رجانیوز
 نوشته شده توسط احمد خطیبی پور در سه شنبه 89/3/11 و ساعت 11:11 عصر | نظرات دیگران()

انگلیس:جاسوسی کنید، مجوز پناهندگی می‌دهیم

کشورانگلستان که در طول حوادث بعد از انتخابات نقش پررنگی را ایفاء کرده بود اخیرا اعطاء پناهندگی به اتباع ایرانی را مشروط به برخی همکاری های سیاسی کرده است.

به گزارش«جوان آنلاین» درشرایط این کشور برای اعطای پناهندگی آمده است:

پناهندگی شامل ایرانیانی می شود که :

1- دین خود را از اسلام به ویژه شیعه به ادیان دیگر تغییر داده باشند.
2- حاضر به همکاری اطلاعاتی و خبری علیه نظام ج ا ا باشند.
3- طریق سازمان بین المللی یو . ان « UN » به این کشور معرفی می شوند علاوه بر پرداخت هزینه های معمول زندگی شهریه دانشگاه نیز به آنان پرداخت می شود.
4- نوع دیگر پناهندگی، پناهندگی مشروط بوده که معمولا مدت آن دو سال و به صورت موقت می باشد.

lمنبع رجا


 نوشته شده توسط احمد خطیبی پور در سه شنبه 89/3/11 و ساعت 11:11 عصر | نظرات دیگران()

حامی موسوی اعدام ریگی را محکوم کرد

مجری تلویزیون "صدای آمریکا " که به حمایت گسترده از میرحسین موسوی شهره است، اعدام برادر سرکرده گروهک تروریستی ریگی را مغایر با تمدن ایرانی دانسته است.

به گزارششبکه ایران؛ درحالی که چند روز از اعلام حمایت میرحسین موسوی از تروریست‌های اعدامی عضو گروهک پژاک می‌گذرد، یکی از حامیان خارج‌نشین آقای موسوی از اعدام برادر سرکرده گروهک تروریستی ریگی اعلام ناراحتی کرد.

"آرش سیگارچی " که به عنوان مجری و کارشناس با تلویزیون دولتی آمریکا همکاری می‌کند و از حامیان شاخص آقای موسوی به شمار می‌آید، در مطلبی که در وبلاگ شخصی‌اش منتشر کرده، اعدام عبدالحمید ریگی را در شأن تمدن و فرهنگ ایران ندانسته است!

سیگارچی در این‌باره نوشته است: "فارغ از نوع جرم و کیفیت آن، آیا وقت آن نرسیده در ایران، کشور با فرهنگ و تمدن آسیا وخاورمیانه، اعدام پایان گیرد؟ "

این اظهارات درحالی از سوی حامی آقای موسوی مطرح شده که عبدالحمید و برادرش، عامل به شهادت رساندن ده‌ها نفر از هموطنانمان در سال‌های گذشته بر اثر اقدامات تروریستی بوده‌اند و در اعترافاتشان هم به این مساله اشاره کرده‌اند.

میرحسین موسوی چندی پیش با انتشار یک بیانیه، اعدام تروریست‌های عضو گروهک پژاک و انجمن پادشاهی را محکوم کرد.

منبع رجانیوز


 نوشته شده توسط احمد خطیبی پور در سه شنبه 89/3/11 و ساعت 11:11 عصر | نظرات دیگران()

اطلاعات دقیق ازطرح حمله رژیم‌صهیونیستی به‌غزه


رئیس‌جمهور گفت: با اطلاعات دقیقی که در دست داریم رژیم صهیونیستی بعد از سه سال محاصره غزه برنامه دارد که حمله سنگین به غزه انجام دهد و شکست‌های خود را جبران کند.


به گزارش فارس ، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور صبح امروز سه‌شنبه در جمع مردم ایلام با اشاره به جنایت روز گذشته رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله کاروان اعزامی کمک‌های مردمی و خودجوش به غزه و کشتار این افراد از اطلاعات حمله رژیم صهیونیستی به لبنان و سوریه خبر داد و گفت: رژیم صهیونیستی برای جبران شکست در غزه و جنوب لبنان برای حمله به لبنان و سوریه برنامه‌ریزی کرده بود.


وی با بیان اینکه برای این حمله چندین مانور رژیم صهیونیستی انجام داده بود،‌افزود: به محض اینکه لبنان و سوریه آمادگی خود را برای سرکوب این جرثومه اعلام کردند و آمادگی سوریه و لبنان برای بازپس‌گیری سرزمین‌های خود را مشاهده کردند، از آن طرح عقب‌نشینی کرده‌اند.


رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه ایران، سوریه و لبنان در برابر این طرح در یک جبهه قرار گرفتند باعث عقب‌نشینی طرح حمله رژیم صهیونیستی به لبنان و سوریه شد، افزود: با اطلاعات دقیقی که در دست داریم رژیم صهیونیستی بعد از سه سال محاصره غزه برنامه دارد که حمله سنگین به غزه انجام دهد و شکست‌های خود را جبران کند.


احمدی نژاد خطاب به صهیونیستها گفت: جنایات دیگر پس از 65 سال بس است به شما هشدار می دهم اگر این بار ست به جنایت علیه هر نقطه ای و غزه بزنید، طوفان خشم ملتهای منطقه ریشه شما را خواهند کرد.


وی به حامیان این رژیم نیز گفت: 60 سال از این رژیم منهوس و جنایات آن حمایت کردید دیگر کافیست، بدانید این بار اگر از جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کنید وقتی خشم ملتهای منطقه لبریز شود دیگر به مرزهای فلسطین محدود نخواهد شد و تک تک شمار را شریک جرم این رژیم می دانند و شما را به محاکمه خواهند کشاند.


منبع رجانیوز


 نوشته شده توسط احمد خطیبی پور در سه شنبه 89/3/11 و ساعت 11:11 عصر | نظرات دیگران()

این مرد چینی این لاک پشت عجیب را که شبیه دایناسور است صید کرده است.
 
pdsl
حتما اگر استخونهای این حیوان را پیدا می کردند جزعی از سری  تبدیل سلول به انسان قرار می دادند چیزی که سال ها ست از لحاظ علمی رد شده ولی در مدرسه و دانشگاه های ما به دانش آموزان و دانش جویان درس داده می شود


 نوشته شده توسط احمد خطیبی پور در سه شنبه 89/3/11 و ساعت 11:11 عصر | نظرات دیگران()

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی درپی حمله‌ جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی به کاروان دریایی امدادی و بشردوستانه عازم غزه، پیامی صادر کردند که متن کامل این پیام به شرح زیر است.
بسم‌الله الرحمن الرحیم
حمله‌ جنایتکارانه و قساوت‌آمیز رژیم صهیونیستی به کاروان دریایی امدادی و بشردوستانه، حلقه‌ دیگری از زنجیره‌ جنایت‌های بزرگی است که آن حکومت شریر و خبیث، هفتمین دهه حیات ننگین خود را با آن انباشته است، این نمونه‌ای است از رفتار گستاخانه و بی‌رحمانه‌ای که مسلمانان در این منطقه و بخصوص در سرزمین مظلوم فلسطین ده‌ها سال است که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.
این بار این کاروان، اسلامی یا عربی نبود، بلکه افکار عمومی و وجدان‌های بشری از سراسر جهان را نمایندگی می‌کرد؛ این حمله‌ جنایت‌بار باید برای همه مدلّل کرده باشد که صهیونیزم، چهره‌ جدید و خشن‌تری از فاشیزم است که این بار از سوی دولت‌های مدّعی آزادی و حقوق بشر و بیش از همه دولت ایالات متحده آمریکا حمایت و کمک می‌شود.
آمریکا و انگلیس، فرانسه و دیگر دولت‌های اروپایی که از این جانیان بالفطره، حمایت سیاسی و رسانه‌ای و نظامی و اقتصادی کرده و همواره پشت سر فاجعه‌آفرینی‌های آنان ایستاده‌اند، جداً باید پاسخگو باشند.
وجدان‌های بیدار در سراسر جهان باید جداً بیندیشند که بشریت امروز با چه پدیده‌ خطرناکی در منطقه‌ حساس خاورمیانه روبرو است؟ چه رژیم سفاک و گستاخ و دیوانه‌ای امروز بر کشور غصب شده‌ فلسطین و مردم مظلوم و داغدیده‌ آن تحکّم می‌کند؛ سه سال محاصره‌ غذایی و دارویی و حیاتی یک و نیم میلیون زن و مرد و کودک در غزه، به چه معنی است؛ کشتار و حبس و شکنجه‌ روزانه‌ جوانان در غزه و ساحل غربی چگونه قابل فهم است.
فلسطین، دیگر نه مسأله‌ای عربی و حتی نه فقط مسأله‌ای اسلامی، بلکه مهمترین مسأله حقوق بشری جهان معاصر است.
کار نمادین و درخشان اعزام کاروان دریایی به غزه، باید در ده‌ها شکل و شیوه‌ دیگر بارها و بارها تکرار شود. حکومت سفاک صهیونیست و حامیان آن بویژه آمریکا و انگلیس باید قدرت شکست‌ناپذیر عزم و بیداری وجدان عمومی جهان را در برابر خود ببینند و حسّ کنند.
دولت‌های عربی در معرض آزمونی دشوار قرار گرفته‌اند.
ملت‌های بیدار عرب از آنان اقدامی قاطع و جازم مطالبه می‌کنند. کنفرانس اسلامی و اتحادیه‌ عرب نباید به کمتر از برداشتن کامل محاصره‌ غزه و توقف کامل دست‌اندازی به خانه‌ها و سرزمین‌های فلسطینی در کرانه‌ غربی و محاکمه‌ جنایتکارانی چون نتانیاهو و ایهود باراک قانع شوند.
ملت مجاهد فلسطین و مردم و دولت مردمی غزه نیز بدانند که دشمن خبیث آنان اکنون از همیشه ضعیف‌تر و آسیب‌پذیرتر است. جنایت دریایی روز دوشنبه نه نشانه‌ قدرت، که نشان درماندگی و سراسیمگی رژیم غاصب است.
سنت الهی بر این جاری شده که ستمگران در اواخر دوران ننگ‌آلود خود، به دست خویش، سرنوشت محتوم فنا و زوال خود را نزدیکتر کنند. حمله به لبنان و سپس حمله به غزه در سال‌های پیش، از جمله‌ همین اقدام‌های دیوانه‌وار بود که تروریست‌های اریکه‌نشین صهیونیست را به دره سقوط نهایی نزدیکتر کرد.حمله به کاروان امدادی بین‌المللی در آب‌های مدیترانه نیز اقدام ابلهانه‌ دیگری از همان قبیل است.
برادران و خواهران فلسطینی! به خداوند حکیم و قدیر اعتماد کنید، قدرت خود را باور کنید و بر آن بیفزایید و به پیروزی نهایی یقین داشته باشید. و بدانید که: وَلَیَنصُرَنَّ اللَّـهُ مَنْ یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّـهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ.
سید علی خامنه‌ای
11/خرداد/1389
منبع فارس
 نوشته شده توسط احمد خطیبی پور در سه شنبه 89/3/11 و ساعت 11:11 عصر | نظرات دیگران()

واکنش عباسی به اظهارات شمخانی


رئیس مرکز دکترینال گفت:متاسفانه فردی اکنون با داشتن دو مسئولیت تصمیم‌سازی بزرگ در حوزه استراتژیکی کشور به راحتی در یک برنامه تلویزیونی اعلام می‌کند که ما در اواخر جنگ ترسیدیم ".


به گزارش فارس، حسن عباسی رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز در نشست "من امپریالیستم، پس هستم " که بعدازظهر امروز در تالار ابن سینای دانشکده پزشکی دانشگاه تهران برگزار می‌شد، در ادامه سخنان خود گفت: در ابتدای جنگ تحمیلی کشورمان رودرروی عراق قرار گرفته بود و در اواسط جنگ ایران در مقابل کشور عراق در هور مقابل یکدیگر ایستاده بودند و این در شرایطی بود که برخی دوستان در داخل گلف و زیر کولر جنگ را اداره می‌کردند و آنهایی که اکنون متهم می‌شوند در جنگ تحمیلی حضور نداشتند به آن سمت هور رفته و در بصره و حتی عراق جنگ چریکی می‌کردند.


ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط احمد خطیبی پور در سه شنبه 89/3/11 و ساعت 11:11 عصر | نظرات دیگران()

دستاوردهای بزرگ بیانیه تهران


مدیرمسئول روزنامه کیهان، بیانیه دیروز ایران و دو کشور ترکیه و برزیل درباره تبادل سوخت هسته‌ای را یک دستاورد بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران دانست.


حسین شریعتمداری در سرمقاله امروز کیهان، با اشاره به این مطلب که "این بیانیه حاوی نکاتی است که از هوشمندی طرف ایرانی در چالش هسته‌ای پیش روی حکایت می‌کند "، نوشته است: "برخلاف برداشت غلط- و یا احیاناً مغرضانه- برخی از رسانه های داخلی و خارجی، آنچه که دیروز به امضای سران سه کشور ایران و ترکیه و برزیل رسیده یک بیانیه- DECLARATION- است که به تنهایی فاقد هرگونه الزام حقوقی است و نه توافقنامه -AGREEMENT- که با الزامات و تعهدات حقوقی همراه باشد. توضیح این نکته از آن روی ضروری است که در بیانیه مورد اشاره، الزام آور شدن مفاد آن به توافق گروه وین موکول شده است که نکته ای حساب شده است و شرح آن خواهد آمد. نکته ای که متأسفانه مورد توجه برخی از خبرگزاری های خودی نیز قرار نگرفته است. "


*تضمین عینی برای تحویل سوخت "؛ نکته بارز بیانیه تهران
شریعتمداری، اشاره به "تضمین عینی برای دریافت سوخت از سوی گروه وین " را یکی از نکات مهم و برجسته این بیانیه خوانده و اظهار داشته است: "جمهوری اسلامی ایران از پیشنهاد قبلی خود مبنی بر تبادل در خاک ایران عقب نشینی نکرده است بلکه با انتقال محل تبادل مواد از کشورهای 1+5 به کشور ترکیه، تضمین عینی مورد درخواست خود را به دست آورده است. یعنی دقیقاً همان خواسته ای که 1+5 حاضر به پذیرش آن نبود و جمهوری اسلامی ایران نیز به عنوان "تضمین عینی " برای پیشگیری از مصادره احتمالی محموله 1200 کیلوگرمی خود، این تبادل را تنها در خاک ایران می پذیرفت و اکنون این تضمین عینی به دست آمده است. "


مدیرمسئول روزنامه کیهان البته پذیرش مفاد این بیانیه از سوی گروه وین را "بعید دانسته است. با این حال و با بیان این که "اگر "گروه وین " مفاد بیانیه سه جانبه تهران را بپذیرد- که بعید به نظر می رسد- می توان به چند دستاورد بزرگ و درخور توجه این بیانیه امیدوار بود "، اظهار داشته است: "در بند 4 بیانیه سه جانبه "هرگونه تقابل، اعم از اقدامات، رفتار و یا بیانیه های تهدیدآمیزی که به حقوق و تعهدات هسته ای ایران تحت معاهده NPT آسیب برساند " منع شده است. بدیهی است که حریف در صورت پذیرش مفاد این بند از بیانیه، دیگر برای ادامه اقدامات خصمانه خود علیه فعالیت هسته ای ایران توجیهی ندارد. "


*واکنش گروه وین به بیانیه تهران
نماینده مقام معظم رهبری در موسسه کیهان، در ادامه یادداشت خود با طرح این سوال که "کشورهای آمریکا، فرانسه و روسیه-روسیه کمتر- بارها نشان داده اند که به هیچیک از تعهدات خویش و معاهدات بین المللی پایبند نیستند، بنابراین، بر فرض پذیرش مفاد بیانیه سه جانبه تهران، احتمال نادیده گرفتن آن از سوی کشورهای یاد شده دور از انتظار نخواهد بود "، نوشته است: "در صورت عدم پایبندی آنها، اولاً؛ چیزی از دست نداده ایم- زیرا بیانیه فاقد الزام اجرایی است و الزام اجرایی نیز مطابق همین بیانیه موکول به توافق طرفین است- و ثانیاً؛ سند دیگری از قانون شکنی حریف را در مجامع بین المللی و افکار عمومی جهانیان به ثبت رسانده ایم. "


*بزرگترین دستاورد بیانیه تهران
شریعتمداری، بزرگترین دستاورد بیانیه دیروز درباره تبادل سوخت هسته‌ای برای رآکتور تهران را "به چالش کشیدن موقعیت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی " دانسته است.


وی در این باره نوشته است: " "گروه وین " منحصر به سه کشور آمریکا، فرانسه و روسیه نیست، بلکه "آژانس بین المللی انرژی اتمی " نیز یکی از 4 ضلع گروه وین است و قید و شرط تاکید شده در بندهای 6 و 7 بیانیه مبنی بر پذیرش مفاد آن از سوی گروه وین، شامل پذیرش آژانس بین المللی هم می شود و این نکته را می توان و باید از نکته سنجی های بیانیه تلقی کرد. چرا که طرف اصلی و رسمی جمهوری اسلامی ایران در چالش هسته ای چند ساله، آژانس بین المللی انرژی اتمی است. از سوی دیگر، مطابق اساسنامه آژانس، تصمیم ها و اعلام نظرهای موافق یا مخالف این نهاد بین المللی، قبل از آن که در شورای حکام به تصویب برسد فاقد ارزش قانونی بوده و رسمیت ندارد. بنابراین، آژانس بین المللی انرژی اتمی به عنوان یکی از 4 ضلع گروه وین، در صورتی می تواند با مفاد بیانیه سه جانبه تهران موافقت کند که این تصمیم در شورای حکام آژانس مطرح گردیده و با آن موافقت شده باشد. در این حالت -بر فرض موافقت شورای حکام- مفاد بیانیه تهران از سوی اعضای اصلی و دایمی این شورا که آمریکا، انگلیس، فرانسه، چین و روسیه از جمله آنها هستند و نیز بسیاری از کشورهای مطرح دیگر -که اعضای دوره ای شورای حکام را تشکیل می دهند- مورد موافقت قرار گرفته و به تصویب رسیده است و این سند - در صورت تصویب که بعید به نظر می رسد- یکی از بزرگترین دستاوردهای بیانیه تهران در طول چالش هسته ای چند سال اخیر خواهد بود. "


*ارزیابی رسانه‌های خارجی از بیانیه هوشمندانه تهران
این کارشناس مسائل سیاسی درباره واکنش رسانه‌های خارجی به بیانیه دیروز نوشته است: "برخی از رسانه ها و محافل سیاسی غرب در اولین واکنش نسبت به بیانیه تهران، این بیانیه را نشانه عقب نشینی! جمهوری اسلامی ایران از موضع قبلی خود مبنی بر انجام تبادل در خاک ایران ارزیابی کردند اما بسیاری از محافل و مجامع دیگر با تحلیل محتوای بیانیه، از آن به عنوان یک پیروزی برای جمهوری اسلامی ایران یاد کردند، این مجامع به ویژه مشروط کردن مفاد بیانیه به پذیرش گروه وین را، نشانه هوشمندی طرف ایرانی دانسته اند. رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ایران دو کشور ترکیه و برزیل را به بازی گرفته است! نیویورک تایمز از بیانیه تهران با عنوان یک حرکت تاکتیکی یاد کرد. خبرگزاری رویترز اعلام کرد که ایران با صدور بیانیه سه جانبه تهران، توجیهی برای تحریم های غرب علیه این کشور باقی نگذاشته است. شبکه الجزیره به نقل از مقامات فرانسوی گفت؛ بیانیه تهران، گروه 1+5 را برای اعمال تحریم بر سر دوراهی قرار داده است و... "


حسین شریعتمداری در پایان یادداشت خود نیز با تاکید بر اینکه "احتمال چندانی برای پذیرش مفاد بیانیه از سوی "گروه وین " وجود ندارد "، تصریح کرده است: "جمهوری اسلامی ایران در هر دو حالت پذیرش یا عدم پذیرش گروه وین، برنده این میدان خواهد بود، چرا که پذیرش بیانیه به مفهوم نفی ادعاهای قبلی است و عدم پذیرش بیانیه به معنای آن خواهد بود که برنامه هسته ای ایران برای حریف فقط یک بهانه جویی بیرون از بستر فنی و حقوقی است- که هست- و حاکمیت اسلام ناب محمدی(ص) و الگو شدن آن برای سایر ملت های مسلمان کانون اصلی نگرانی و اضطراب غرب است و این، کم دستاوردی نیست. "


منبع رجانیوز


 نوشته شده توسط احمد خطیبی پور در سه شنبه 89/3/11 و ساعت 11:11 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2   3      >
http://www.4shared.com/photo/BO-_8qjg/body.html
درباره خودم

سایت سربازان گمنام
احمد خطیبی پور
این وبلاگ ، یک وبلاگ همه جانبه است.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 33
بازدید دیروز: 53
مجموع بازدیدها: 160511
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
http://ebux.ir/includes/img/468x60.gif
خبر نامه
 
موسیقی وبلاگ من
قالب وبلاگ
گالری عکس
دریافت همین آهنگ
تبلیغات سایت سربازان گمنام